
In 2020 hebben we ons klantenplatform vernieuwd en nog gebruiksvriendelijker en veiliger gemaakt. Het is enorm belangrijk dat data van uw patiënten veilig wordt opgeslagen, daarnaast moet deze data ook gemakkelijk te vinden zijn voor u.
In deze update lichten we graag enkele belangrijke nieuwe functionaliteiten van het online klantenplatform toe, zodat u deze nieuwe opties gemakkelijk kunt toevoegen aan uw ADD account.
Overzichtelijke voorraadbeheer
Niets is zo vervelend als misgrijpen op testdoosjes in uw praktijk. Met onze nieuwe voorraadfunctionaliteit kunt u gemakkelijk automatisch nieuwe testdoosjes naar uw praktijk laten sturen bij een minimale voorraad. Hierdoor heeft u altijd voldoende afnamematerialen in uw praktijk. U kunt deze functionaliteiten nu gemakkelijk zelf instellen.
Rechtstreekse facturatie
Vanaf nu kunt u facturen als PDF-bijlage rechtstreeks laten versturen naar het door u gewenste emailadres. Hierdoor bespaart u veel tijd en communiceert het online platform rechtstreeks met uw financiële administratie.
Deze functionaliteit kunt u gemakkelijk activeren door een 'facturatiegebruiker' toe te voegen en 'facturen als PDF' aan te zetten onder uw praktijkinstellingen.
Digitale formulieren
Binnenkort worden nieuwe testdoosjes geïntroduceerd, die het insturen van testen nog gemakkelijker maken. De oude papieren formulieren zullen in deze testdoosjes vervangen worden door een unieke (anonieme) code, waarmee een digitaal formulier in het online platform in te vullen is. Op deze manier kunnen we veiligheid van data nog beter garanderen en wordt uw bestelproces nog efficiënter.
Vanaf deze update kunt de papieren formulieren digitaal vastleggen. Dit zorgt ervoor dat u geen papierwerk meer heeft en dat u de status van uw ingestuurde test kan volgen in het online platform.